Dayland.com.tr Garanti ve İade Şartları

Garanti ve İade Şartları

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından Dayland garantisi ile size teslim edilecektir. Satın aldığınız ürünler bir teyit e-mail'i ile tarafınıza bildirilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-mail size yollanacaktır.

Dayland ürün portföyünde bulunan yüzlerce ürün için stok tutamamaktadır. Ürünler sipariş üzerine stoktan veya imal yada temin edilerek müşteri adresine kargo ya da diğer nakliye firmaları ile ulaştırılmaktadır. Ürün temin sürecinden dolayı siparişler 3 iş günü içerisinde seçilen kargo firmasına teslim edilmektedir. Her ne kadar ürün listeleri sürekli güncel tutulsa da sipariş etmiş olduğunuz bazı ürünler firmamızın stoklarında tükenebilmekte ya da nadirde olsa ürün teminlerinde gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu gibi durumlarda Müşteri Hizmetleri sizinle irtibata geçerek bilgi verecek ve iptal edilen siparişin veya ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecek ya da banka hesabınıza havale/eft yapılacaktır.

Kesinleşen siparişler anlaşmalı kargo veya nakliye firmaları yada kendi ulaşım araçlarımız ile tarafından teslim edilmektedir. Bazı illerde teslimat süreleri farklı olup Teslimat Süreleri ile göre değişmektedir.

Sipariş İptali
Yeni vermiş olduığunuz siparişi, kargoya verilmeden iptal etmek için 0224 443 39 40 numaralı telefondan müşteri temsilcilerimizle iletişime geçip iptal ettirebilirsiniz. Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmemiz için siparişinizin kargoya çıkmamış olması gerekmektedir. Sipariş takibi bölümünde 'Siparişiniz Kargoya Verilmiştir.' ibaresi bulunan ürünlerin sipariş iptalleri yapılamamaktadır.

İade ve Değişim işleminde kargo ücreti alıcıya aittir.

Siparişinizin durumunu www.dayland.com.tr adresinden üye girişi yaparak sorgulayabilirsiniz.

Dayland ürün portföyünde bulunan yüzlerce ürünün bilgi ve fiyat güncellemesi günün şartlarına göre yapılmaktadır. Bu sebeple olası bilgi ve fiyat hatalarından firmamız sorumlu değildir. Ürün fiyat ve bilgilerinde oluşabilecek yazım hataları söz konusu olduğunda Dayland kayıtlarındaki bilgi ve fiyatlar geçerlidir.

Sevkiyat tarafınıza teslim edilmek üzereyken kargo veya nakliye firmasının yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo (nakliye) firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo veya nakliye firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olursunuz.

Kargo yetkilisi görevini yerine getirdikten sonra ortaya çıkabilecek hasar, kırık vb. durumlardan müşterinin sorumlu olduğunu unutmamalısınız.